امام جمعه شهرستان ملارد

شورای فرهنگ عمومی یک شورای جریان ساز است که باید از انفعال خارج شود/ تاکید امام جمعه ملارد بر نقش رسانه ها در تببین عملیات وعده صادق

امام جمعه شهرستان ملارد گفت: شورای فرهنگ عمومی نقش قرارگاهی برای ایجاد هماهنگی جدی بین همه دستگاه‌ها دارد و مصوبات این شورا باید در فرهنگ و زندگی مردم تاثیر بگذارد.

حجت الاسلام خوبانی با تاکید بر ضرورت تلاش برای تقویت و کارآمدی بیشتر این شورا و همچنین برگزاری منظم جلسات بر توجه به تقسیم کار و مردمی‌سازی فرهنگ به جای تصدی‌گری از سوی این شورا تاکید کرد.

وی ایجاد ساز و کارهای لازم در راستای ضمانت اجرائی مصوبات و همچنین پیگیری دلایل و چرائی اجرایی نشدن برخی مصوبات این شورا را از جمله راهکارهای تقویت و افزایش کارآمدی شورای فرهنگ عمومی بر شمرد.

حجت الاسلام خوبانی بر تبیین دستاوردهای عملیات وعده صادق در اذهان عمومی تاکید کرد و گفت: شب عملیات وعده صادق برگ زرین و یوم الله دیگری در تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.

 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا