امام جمعه شهرستان ملارد

امام جمعه ملارد : خوداتکایی و اتحاد رمز پیروزی جمهوری اسلامی

امام جمعه ملارد گفت: خوداتکایی و اتحاد رمز پیروزی جمهوری اسلامی در مقابل فتنه گری‌های استکبار جهانی و ایادی آنها است

حجت الاسلام و المسلمین حسینی نوری در خطبه ‌های این هفته نماز جمعه ملارد که با رعایت دستورالعمل ‌های بهداشتی در مصلی این شهر برگزار شد گفت: استکبار جهانی و ایادی آن‌ ها در این مدت سخت ‌ترین فشار‌های اقتصادی به ملت ایران وارد کرده اند و هر کشوری در جهان باوجود این تحریم‌ ها به ‌سرعت نابود می ‌شد، اما بلوغ سیاسی و بصیرت مردم به همراه باور به توان داخلی، توطئه‌ های دشمنان را همواره خنثی کرده است.
امام جمعه ملارد با اشاره به اینکه باور به جوانان این مرز و بوم باید در میان مدیران نهادینه گردد، افزود: خود اتکایی و باور به توانایی‌ های دانشمندان جوان ما راه رهایی از فشار‌ های اقتصادی است که آمریکا و برخی از همدستانش به کشور ما تحمیل کرده اند.
حجت الاسلام حسینی نوری ضمن گرامیداشت فرارسیدن نهم دی ماه و روز بصیرت، افزود: مهم ‌ترین عامل ماندگاری نظام جمهوری اسلامی بصیرت و بلوغ سیاسی ملت ایران است و ۹ دی ماه نماد یک جریانی است که با رهبری و امامت حکیمانه مقام معظم رهبری، کشتی انقلاب در دریای پر تلاطم و طوفانی فتنه سال ۸۸ به ساحل امن رسید.
وی با اشاره به توصیه‌ های چهارگانه رهبر معظم انقلاب به مردم مبنی بر اینکه باید در همه زمینه ‌ها قوی شوید، گفت: تقویت اتحاد ملی، بی ‌اعتماد بودن به دشمن و خنثی کردن تحریم ‌ها از دیگر نکات توصیه شده توسط رهبر معظم انقلاب است که همگان باید در مسیر اجرایی شدن آن قدم برداریم.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا