انتظامی

کشف ۹۰ دستگاه خودروی سرقتی در ملارد

فرمانده انتظامی ملارد از کشف ۹۰ دستگاه خودروی سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منصور خدایی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از کشف ۹۰ دستگاه خودروی سرقتی در ملارد خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت که به منظور پیشگیری از وقوع سرقت و به مدت یک ماه در سطح ملارد اجرا شد نتایج بسیار خوبی به دست آمد و کشفیات مناسبی را ثبت کردیم.

فرمانده انتظامی ملارد با اشاره به اینکه در بحث پیشگیری از وقوع سرقت، مردم باید هوشمندانه عمل کنند گفت: در این خصوص اگر به دقت پیشگیری انجام بگیرد سارقان نمی‌توانند به این وسایل دسترسی آسانی داشته باشند.

خدایی افزود: مردم از رها کردن خودروهای شخصی در خیابان‌ ها و معابر بدون گماردن فرد مراقب و بدون استفاده از تجهیزات ایمنی و بازدارنده تا حد امکان خودداری یا از پارکینگ‌ های عمومی استفاده کنند.

وی در ادامه عنوان داشت: شهروندان می‌توانند موارد و تخلفات را به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ گزارش و یا به نزدیک ترین واحد پلیس اطلاع دهند، رانندگان و شهروندان تهرانی مطلع باشند که تیم‌ های پلیس با تلاش و پشتکار و با حضور پر رنگ شبانه روزی در جهت ایجاد امنیت و آرامش شهروندان آماده خدمت رسانی هستند.

 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
خبرگزاری مهر

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا