مواد مخدر ملارد

کشف بیش از 15 کیلوگرم تریاک در ملارد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از کشف 15 کیلو و 100گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس “سرهنگ منصور خدایی” در خصوص این خبر اظهار داشت: در پی اخبار رسيده از منابع خبری و اقدامات فنی و اطلاعاتی پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامي غرب استان تهران مبنی بر فروش عمده مواد مخدر از نوع تریاک در آدرس “ملارد خیابان اطلس” لذا رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی افزود : پس از حصول اطمينان و کسب دستور قضايی مامورين پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان در قالب دو تيم عملياتی به آدرس مذکور اعزام، که در بازرسي از محل مقدار 15  کيلو و 100گرم مواد مخدر از نوع تریاک و مقدار 64 گرم سوخته تریاک کشف و ضبط گرديد.
سرهنگ خدایی ادامه داد: در اين خصوص دو  نفر متهم دستگير و جهت سير مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در پایان با تاكيد بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پليس با قاچاقچيان مواد مخدر از عموم شهروندان خواست ، در صورت اطلاع از هر گونه فعاليتی در اين راستا، مراتب را به مركز فوريت های پليسی 110 اعلام كنند.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا