رسانه های اجتماعی محلی ملارد

هشتمین جلسه قرارگاه خدماتی اجتماعی شهرستان ملارد تشکیل جلسه داد

هشتمین جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی شهرستان ملارد به ریاست محمدرضا یزدان یار معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد و با حضور اعضای این قرارگاه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان ملارد و با موضوع ساماندهی کارتن خواب ها و معتادین متجاهر تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا یزدان یار معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، روز پاسدار و روز جانباز، با بیان اینکه کارتن خواب ها و معتادین متجاهر از آسیب های اجتماعی هستند گفت:

دستگیری از این افراد که در جامعه به حال خودشان رها شده کار خوب و ماندگاری است ، موضوعات آسیب های اجتماعی یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری و دولت مردمی است و بخاطر همین موضوع نیز قرارگاه خدمات اجتماعی در سطح استان و شهرستان تشکیل گردیده است.

 یزدان یار در ادامه افزود : در نظر است با همکاری گروههای مردمی و جهادی در ایام پایانی سال تعدادی از معتادان متجاهر و کارتن خواب جمع آوری و خدماتی همچون استحمام، اصلاح ، خدمات پزشکی، پوشاندن البسه نو و امکانات رفاهی و تغدیه مناسب در اختیار آنان قرار داده تا انشاالله زمینه بازگشت آنان به زندگی فراهم شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری گفت: از کلیه دستگاه های مسئول انتظار می رود در خصوص طرح های ساماندهی کارتن خواب ها و معتادین متجاهر که طی هفته های آینده برگزار می گردد با گروه های جهادی همکاری لازم را داشته باشند.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
sh ملارد

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا