مناسبت ها ملارد

نيروی انتظامی در راستای تحقق اهداف و رسالت قوه قضائيه هميشه در کنار اين نهاد انقلابی خواهد بود

فرمانده انتظامی ملارد به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه در دیدار با دادستان و رئیس دادگستری شهرستان ملارد گفت: نیروی انتظامی در راستای تحقق اهداف و رسالت قوه قضائیه همیشه در کنار این نهاد انقلابی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منصور خدایی به همراه معاونان و هیئت همراه با حضور در دفتر رئیس دادگستری شهرستان ملارد ضمن دیدار با مراجع قضائی، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

 

این مقام انتظامی افزود: پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمود ها و تدابیر مقام عظمای ولایت را مسئولیتی خطیر و حساس بر شمرد و افزود: بی شک قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمود ها و تدابیر مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای ( حفظ الله )، مسئولیت خطیر و حساسی در پشتیبانی از حقوق فردی، اجتماعی و تحقق عدالت عهده دار است و نیروی انتظامی در راستای تحقق اهداف و رسالت قوه قضائیه چون همیشه در کنار و یار این نهاد انقلابی خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در كنار هم می توانند منشاء امنیت پایدار در تمامی زمینه ها از جمله زمینه اجتماعی و روحی و روانی برای مردم و اجتماع باشند و با ایجاد چنین تعاملی مردم می توانند احساس امنیت خوبی داشته باشند.

محمد داداش زاده رئیس دادگستری شهرستان ملارد از زحمات فرماندهی و کارکنان انتظامی شهرستان در برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: ماموران نیروی انتظامی در کلیه ماموریت های محوله همیشه حاضر بوده و نشان داده اند که از هیچ تلاشی در برقراری امنیت مضایقه نمی کنند.

سرهنگ خدایی در پایان خاطر نشان ساخت: امید است با توسعه و تقویت تعاملات ناجا و قوه قضائیه به اهداف مد نظر برسیم و ساز و کاری را ایجاد کنیم که مأموریت ها به نحو شایسته ای انجام شود.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
پایگاه خبری پلیس

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا