دانشگاه آزاد ملارد

موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی در گرو تلاش‌ کارکنان است

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد گفت: موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی در گرو تلاش‌ کارکنان بوده و داشتن نیروی انسانی متعهد و متخصص از مهم‌ترین سرمایه‌های واحد ملارد است.

ابوالفضل ذکایی در مراسم تجلیل از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد گفت: وجود نیروی انسانی دلسوز و متخصص اساس پیشرفت و ترقی هر سازمان است. همه کارکنان اعم از کارمند و هیئت‌ علمی که در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت می‌ کنند در پیشبرد اهداف دانشگاه سهیم هستند و هر فرد با توجه به توان خود در انجام امور اداری، تکریم دانشجویان، انجام پروژه‌ های تحقیقاتی و پژوهشی … می‌ تواند در توسعه و پیشرفت سازمان گام‌ های اساسی بر دارد.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد به مجازی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در دوسال اخیر به‌ دلیل شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: شرایط دو سال گذشته و مواجهه با بیماری کرونا خارج از اراده و اختیار مدیریت دانشگاه بود و باعث شد ارتباط چهره به چهره و برگزاری مراسم‌ های مختلف برای تکریم کارکنان مانند سال‌ های گذشته برگزار نشود.

ذکایی اظهار کرد: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نماد فرهیختگی و رفتار دانشگاهی هستند و همواره در خط مقدم مراجعه حضوری و مجازی دانشجویان و خانواده‌ها و مردم عادی قرار دارند و رفتار و برخورد مناسب همراه با احترام آنها با مراجعان باعث مباهات دانشگاه است.

وی ادامه داد: هر فردی با مراجعه به دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد با توجه به کیفیت رفتار و برخورد کارکنان می‌تواند به جایگاه دانشگاه پی‌ ببرد که این مجموعه علمی و دانشگاهی به داشتن کارمندانی فرهیخته و پر تلاش و استادانی مجرب همواره افتخار می‌کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی در گرو تلاش‌ ها و خدمات کارکنانش است، گفت: داشتن نیروی انسانی متعهد و متخصص از مهم‌ترین سرمایه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد است که امیدوارم با تلاش و کوشش تک‌ تک همکاران فرهیخته روز به روز شاهد پیشرفت بیش از پیش این مجموعه علمی و دانشگاهی باشیم.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
دانشگاه آزاد ملارد

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا