فرمانداری ملارد

ستاد سوخت شهرستان ملارد تشکیل جلسه داد

در راستای تامین سوخت مورد نیاز واحدهای صنعتی، تولیدی، کشاورزی و خدماتی جلسه ای به ریاست محمد امینی سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ملارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، در ابتدای این جلسه گزارشی از میزان سهمیه و مصارف سوخت در بخش های مختلف در شهرستان ملارد توسط رییس پخش فرآورده های نفتی شهرستانهای ملارد و شهریار ارائه شد.

در ادامه مدیران دستگاه ها چالش ها و نیازهای واحدهای تحت مدیریتی خود را بیان نموده و رفع مشکلات مطرح شده را خواستار شدند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ملارد در جمع بندی موارد مطرح شده در سخنانی با اشاره به نامگذاری شعار سال به نام جهش تولید با مشارکت مردم گفت: تمهیداتی اندیشیده شود تا هیچ تولید کننده ای در بخش صنعتی و کشاورزی دغدغه تامین سوخت نداشته باشد و با سودجویان و فرصت طلبان در موضوع قاچاق سوخت برابر ضوابط و مقررات قانونی برخورد گردد.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا