انتخابات ملارد

رقابت ۵۶۴ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای ملارد

۵۶۴ نفر در ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در شهرستان ملارد ثبت نام کرده اند که ۱۵۱ نفر نماینده مردم در شورا‌ها خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان تهران، رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملارد گفت: از مجموع کاندیدای ثبت نام شده ۲۰۹ نفر مربوط به حوزه‌ های شهری و ۳۶۹ نفر مربوط به حوزه ‌های روستایی انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای ملارد هستند.
یزدان یار افزود: در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا شهرستان ملارد ۳۹ حوزه روستایی، ۲ حوزه شهری، در نظر گرفته شده است که در مجموع ۱۵۱ منتخب مردم در حوزه‌ های شهری و روستایی خواهند بود.

 

وی گفت: در حوزه‌ های روستایی ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در شهرستان ملارد ۳۹ حوزه انتخابیه روستایی است که از این تعداد ۱۰ روستا شورای اسلامی پنج نفره و ۲۹ روستا اعضای سه نفره انتخاب خواهند شد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملارد افزود: در حوزه شهری ملارد  ۹ نفر و در حوزه شهري بخش صفادشت ۵ نفر انتخاب خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه در حوز‌ه های شهری ۱۹۵ نفر در انتخابات شورا‌های اسلامی ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد ۱۶۵ نفر مرد و ۳۰ نفر زن هستند و در حوزه‌ های انتخابیه روستا هم ۳۶۹ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۳۳۴ نفر مرد و ۳۵ نفر زن هستند.

 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
خبرگزاری صدا و سیما

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا