آموزش و پرورش ملارد

راه یابی معلم ملاردی به مرحله کشوری هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی

طیب رضایی فر مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد از راه یابی معلم ملاردی به مرحله کشوری هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی خبر داد

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، طیب رضایی فر از راه یابی معلم ملاردی به مرحله کشوری هفتمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی خبر داد و گفت: رقیه میرزایی معاون پرورشی آموزشگاه عطیه از شهرستان ملارد پس از داوری در سطح استانی، موفق به راه یابی به مرحله کشوری این جشنواره شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد ارائه الگوهای برتر تدریس در فضای مجازی، و اصلاح روش های سنتی و استفاده از روش های نوین آموزش به همراه بهبود فرآیند یاددهی و یادگیری را از اهداف مهم این جشنواره بیان کرد و ادامه داد: در مرحله منطقه ای 70 اثر به این اداره ارسال شد و پس از داوری 2 اثر به مرحله استانی راه یافت.

این مقام مسئول ضمن آرزوی موفقیت برای فرهنگیان شهرستان ملارد اظهار داشت: امیدوارم جمع آوری مجموعه ای از تجربیات همکاران در جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی پایه هفتم و هشتم، در جهت ارتقای مهارت­ های تدریس مجازی گام موثری باشد.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا