انتظامی

دستگیری 33 نفر اتباع بیگانه غیرمجاز در ملارد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری 33 نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز، طي عمليات ماموران پليس اطلاعات شهرستان ملارد در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “منصور خدایی” در این خصوص گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ملارد در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و با اطلاع از تردد تعدادی از اتباع بیگانه در سطح شهر و به دنبال آن نارضایتی شهروندان ، اقدامات لازم جهت دستگیری آنان را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی ملارد تصریح کرد: مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي ملارد طی هماهنگي با مقام قضايی نسبت به دستگيری اتباع افغانی غير مجاز به تعداد 33 نفر به اتهام تردد و اقامت غير مجاز اقدام کردند.

وی افزود: اتباع دستگیر شده جهت طرد از كشور به اردوگاه عسگرآباد ورامین منتقل شدند.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

1 دیدگاه

  1. در حال حاضر بیشماری از افغانها صاحب کارگاه لباس کفش ومشاغل دیگر مشغولند وتعدادی در امر ساخت وساز غیر قانونی برای ایرانیان خانه می سازند وتوسط اواملی در شهرداری پشتیبانی می شوند کسی اصلا هیچ توجه ای به این جماعت ندارد وقانونی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا