فرمانداری ملاردورزش ملارد

توسعه ورزش همگانی و نگاه ویژه به مدال آوران اولویت اول ورزش باشد

سرپرست فرمانداری ملارد: انتظار داریم با توجه به ظرفيت ها و استعدادهای موجود در شهرستان ملارد، زمينه توسعه هرچه بيشتر ورزش های همگانی فراهم شود

امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد در نشست با مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در سخنانی گفت: ورزش مقوله ای مهمی است که علاوه بر سلامت جسم و روح، تاثیر بسزایی در ارتقاء ارزش های اخلاقی و انسانی در جامعه دارد.

وی بر حمایت مادی و معنوی از مدال آوران و کسب کنندگان سهمیه های المپیکی تاکید کرد و افزود: اداره ورزش به عنوان متولی این حوزه می تواند با برنامه ریزی و ارائه تسهیلات مناسب جوانان را برای پرداختن به ورزش سوق دهد، گام بردارد.

اسدی در ادامه با بیان اینکه ورزش نقش مهم و تاثیر گذاری در کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از هیجانات درونی و سرریز شده، افراد دارد، اظهارداشت : مسئولان ورزش باید در کنار توسعه امر ورزش معتقد به فرهنگ و مبانی فرهنگی نیز باشند و در حوزه کاری خود ارزش هالی اخلاقی و پهلوانی را بین ورزشکاران ترویج دهند.

وی تاکید داشت: توسعه ورزش همگانی و نگاه ویژه به رشته‌ های ورزشی افتخار آفرین باید اولویت اول ورزش باشد و با جدیت بیشتری دنبال شود.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا