بهزیستی ملارد

توزیع 250 بسته پوشاک جهت افراد دارای معلولیت در شهرستان ملارد

در راستای لزوم حمایت از جامعه هدف تحت نظارت سازمان و به همت موسسه شهید ناصر قربانی ملارد که از گروههای جهادی این شهرستان میباشد ، 250 بسته پوشاک ویژه افراد معلول توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم رئیس اداره با بیان اینکه مددجویان علاوه بر کمک های مالی و نقدی به حمایت های غیر مالی نیز نیاز دارند گفت: کمک های بسیاری در قالب کمک موردی بصورت نقدی به حساب مددجویان واریز میشود که البته تمامی این واریزی ها با بررسی های مددکاران حوزه های تخصصی طی فرآیند پایش پرونده و بازدید منزل صورت پذیرفته انجام شده است.

وی افزود: علاوه بر کمک های نقدی تلاش خیرین و موسسات خیریه در راستای اهدای کمک های غیرنقدی نیز بسیار ستودنیست.

خادم در ادامه ضمن تاکید بر اقداماتی که از ابتدای سال تاکنون جهت خدمات رسانی به مددجویان صورت گرفته گرفت: مددجویان و افراد دارای پرونده در شهرستان ملارد نیازمند حمایت بسیار بیشتر هستند و خوشبختانه با اجرای طرح های مفیدی چون ایران همدل، پازل همدلی و در همین اواخر ضیافت همدلی توانسته ایم اقدامات شایانی در این خصوص انجام دهیم .

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاشهای خیرین موسسات خیریه نیز گفت: 250 بسته لباس شامل پوشاک با در نظر گرفتن اولویت جهت مددجویان توسط موسسه خیریه تحت نظارت این شهرستان توزیع گردیده است.

 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا