بهزیستی ملارد

بیش از 250 پرونده در 6 ماهه ابتدایی سال در اورژانس اجتماعی بهزیستی ملارد مورد بررسی قرار گرفته است.

با توجه به اهمیت تلاش در جهت آسیب های موجود در شهرستان در شش ماهه ابتدایی سال 1400 بیش از 250 پرونده توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی شهرستان ملارد مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم رئیس اداره ضمن اعلام این خبر گفت: تیم سیار اورژانس اجتماعی اداره با آمادگی 24 ساعته در حال انجام بازدید و ارائه خدمات هستند.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 500 بازدید توسط تیم کارشناسی این شهرستان جهت بررسی پرونده های مربوط به کودک آزاری، سالمند آزاری، همسر آزاری ، خودکشی، معلول آزاری و …. و همچنین گزارش های رسیده از سوی دادگاه انجام شده است.

آمنه سماوات مسئول اورژانس اجتماعی این اداره نیز ضمن اعلام شماره تماس 123 گفت: بصورت 24 ساعته آماده دریافت تماس های شهروندان گرامی هستیم و پس از ارائه راهنمایی تلفنی در صورت نیاز بصورت فوری بازدید انجام میشود.

وی با توضیح اینکه در هر بازدید یک نفر مددکار و یک روانشناس حضور دارند گفت: در شش ماهه ابتدایی بیشترین تعداد تماسها و بررسی های صورت گرفته در خصوص کودک آزاری بوده که در تلاش هستیم تا با برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه والدین و آگاهی بخشی و همچنین پیگیری دقیق پرونده های مربوطه این میزان را کاهش دهیم.

 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا