محیط زیست ملارد

برگزاری همایش پاکسازی محیط زیست همزمان با گرامیداشت هفته زمین پاک در ملارد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از برگزاری همایش پاکسازی محیط زیست همزمان با گرامیداشت هفته زمین پاک در این شهرستان خبر داد.

مهناز مدیریان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش که با همکاری ارگان هاي مختلف و با مشارکت پرشور دانش آموزان، شهروندان ودوستداران محیط زیست به انجام رسيد، افزود: ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و نهادینه سازی رفتارها ورویکردهای محیط زیستی و همچنین هم افزایی ظرفیت های فرهنگی و جلب مشارکت حداکثری آحاد جامعه برای حفاظت و بهره برداری اصولی و توسعه مهارت ها برای حفظ محیط زیست بود.

وی ضمن اشاره به شعار محوری هفته زمین پاک سالجاری “مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین”، ازهمراهی و مشارکت ارزشمند و پرشور شهروندان و همکاری مسئولان دستگاه های اجرایی و مدیران شهری شهرستان به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ حفاظت از طبیعت و محیط زیست قدردانی کرد.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا