شهرداری صفادشت

برگزاری جلسه بصیرتی انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠ با حضور پرسنل شهرداری صفادشت

پرسنل شهرداری صفادشت با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠ پیش رو گرد هم آمدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت؛ گفتنی است طی جلسه ای که با حضور حجت الاسلام دکتر مهدی مشکی باف تحلیل گر مسائل سیاسی کشور در محل نمازخانه شهرداری صفادشت برگزار شد، حاضرین در جلسه در خصوص مشارکت حداکثری شهروندان در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو تاکید داشتند. 

 

قابل ذکر است ؛ در این جلسه که محمد علی کریمی شهردار صفادشت و پرسنل این شهرداری نیز حضور فعالانه  داشتند حجت السلام مشکی باف ، داشتن روحیه تحلیل گر و افزایش بصیرت و آگاهی شهروندان ، نسبت به انتخابات پیش رو را امری مهم و ضمن اهمیت مشارکت حداکثری مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انعکاس مشارکت هموطنان در انتخابات مذکور را در کشور و عرصه بین المللی بسیار تاثیر گذار دانست و افزود: همه ما در برابر آینده کشور و اقتدار ملی که با شهادت و ایثار جوانان  این مرز و بوم بدست آمده است شرعاً وظیفه داریم و باید از آن محافظت کنیم.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا