فرمانداری ملارد

بررسی تمهیدات ترافیکی برای بازگشایی مدارس در شورای ترافیک شهرستان ملارد

در آستانه فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشائی مدارس، نشست شورای ترافیک شهرستان ملارد به ریاست سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری برگزار شد.

در ششمین نشست شورای ترافیک شهرستان ملارد، مهمترین طرح ها و برنامه ها برای بهبود عبور و مرور شهروندان به ویژه نقاط تردد دانش آموزان مطرح و پس از تبادل نظر و رایزنی، برای پیگیری و اقدام به دستگاههای مربوطه محول شد.

 در این جلسه که به ریاست حامد سلمانی سرپرست معاونت فنی و عمرانی فرمانداری برگزار شد، مصوبات جلسه قبل پیگیری و آخرین اقدامات دستگاه ها در خصوص روان سازی ترافیک و رفع نقاط حادثه خیز معابر شهری و روستائی مورد بررسی قرار گرفت.

براساس این گزارش، ساماندهی سرویس مدارس، نظارت بر تابلوهای راهنمایی رانندگی، خط‌‌‌کشی خیابان‌ها، معابر و مقابل مدارس، ایمن‌سازی سرعت‌گیرها، اجرای خط‌کشی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز از مواردی بود که دستگاه های مربوطه مکلف به اجرای آنها شدند.

ارائه برنامه ها شهرداریها به منظور کاهش و رفع گره های ترافیکی و ایمنی راه های درون و برون شهری و ارائه تخصیص زمین به منظور احداث پد بالگرد توسط شهرداری صفادشت از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا