پسماند ملارد و صفادشتمحیط زیست ملارد

بازدید مشترک محیط زیست و سازمان مدیریت پسماند از مرکز دفن غرب استان تهران

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از بازدید مشترک محیط زیست وسازمان مدیریت پسماند از مرکز دفن غرب استان تهران خبر داد .

به گزارش واحد روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد ، مهناز مدیریان با اعلام این خبر گفت: همزمان با گرامیداشت هفته زمین پاک، این اداره اقدام به بازدید مشترک مرکز دفن غرب استان تهران با سازمان مدیریت پسماند شهرداریهای ملارد و صفادشت با هدف بررسی وضعیت زیست محیطی آن مرکز کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: حفظ و گسترش فضای سبز مشجر ، اتخاذ راهکارهای لازم برای جلوگیری از آتش سوزی، حصارکشی و دیوارکشی کامل  مجموعه مرکز دفن به منظور جلوگیری از ورود احتمالی خودروهای حامل پسماندهای مختلف از راه های خاکی منتهی به مرکز و مسدود کردن تمامی راه های احتمالی و همچنین الزام خودروهای حامل پسماند به استفاده از مخزن شیرابه و پوشش توری و تردد در ساعت شب  می تواند در کاهش معضلات این مرکز بسیار راهگشا باشد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد در پایان  خاطرنشان کرد : معضلات مرکز دفن غرب استان تهران علاوه بر بررسی در کارگروه های تخصصی ، اهتمام ارگانهای مرتبط را در این خصوص می طلبد. 
 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا