انتظامی

بازدید فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از پروژه درحال احداث مجتمع پلیس های تخصصی ملارد/ بهره برداری از این پروژه در آینده نزدیک

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران به همراه امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد، ظهر امروز از روند ساخت و احداث پروژه مجتمع پلیس های تخصصی در شهر ملارد بازدید کرد.

در این بازدید که اعضای شورای تامین و شهردار ملارد نیز حضور داشتند، گزارشی از میزان پیشرفت پروژه و مشکلات مطروحه ارائه و راهکارهای لازم برای تسریع در بهره برداری از این پروژه بررسی شد.

براساس این گزارش، مجتمع پلیس های تخصصی شهرستان ملارد با مشارکت شورا و شهرداری ملارد در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع در دو فاز ساخته خواهد شد.

گفتنی است، فاز اول این پروژه با هزار متر مربع بنا در حال ساخت می باشد که پیش بینی می شود در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

بازدید فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از پروژه درحال احداث مجتمع پلیس های تخصصی ملارد با حضور شهردار ملارد
بازدید فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از پروژه درحال احداث مجتمع پلیس های تخصصی ملارد با حضور شهردار ملارد

قابل ذکر است، با بهره برداری از این پروژه، دسترسی شهروندان شریف شهرستان به خدمات پلیس های تخصصی تسهیل و رضایت آنان را افزایش خواهد داد.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا