بنیاد شهید و امور ایثارگران

ایجاد فرصت شغلی فرزندان شهدا و ایثارگران بیشترین دغدغه بنیاد است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملارد گفت : رفع مشکلات جامعه ایثارگران و اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران بیشترین دغدغه بنیاد است، که باید همه مسئولان در این زمینه با بنیاد نهایت همکاری را داشته باشند.

صفرعلی عنبر بیز در نشست مشترک با علیرضا حسن خانی رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ملارد به رویکردهای جدی بنیاد برای کاهش نرخ بیکاری جامعه هدف اشاره کرد و خواستار اجرای تعهدات دستگاه های متولی شد.

وی با اشاره به مفاد تفاهم‌ نامه همکاری جهت ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندان شاهد و ایثارگر افزود: همکاری تمامی ادارات و اجرای مفاد این تفاهم‌ نامه از سوی تمامی ادارات مربوطه لازم و ضروری بوده تا اهداف عالی مدنظر تحقق یابد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملارد تصریح کرد: یکی از اساسی‌ ترین دغدغه‌ های بنیاد ایجاد اشتغال پایدار و مناسب فرزندان شاهد و ایثارگر است و بدون تردید منجر به تحقق هدف عالی که همان دستیابی به رضایتمندی جامعه ایثارگری است خواهد شد.

در این نشست دو طرف راه های ایجاد فرصت های شغلی برای فرزندان شهدا و ایثارگران را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
پایگاه بنیاد شهید و امور ایثارگران

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا