بخشداری مرکزی ملارد

اولین جلسه هم اندیشی دهیاران بخش مرکزی ملارد در سالجاری

در بیستمین روز از فروردین ماه ۱۴۰۳، اولین نشست هم اندیشی دهیاران بخش مرکزی به ریاست حمید کاظمی سرپرست بخشداری مرکزی ملارد برگزارشد.

حمید کاظمی در این دیدار ضمن قبولی طاعات، عبادات و تبریک به مناسبت فرارسیدن عید فطر اظهار داشت: دهیاران می بایست تا آخر فروردین، مهمترین برنامه ها و پروژه های خود در سال جدید را به بخشداری اعلام نمایند.

وی همچنین با توجه به اهمیت برگزاری کنگره شهدای استان تهران خاطر نشان کرد: طی جلسات برگزار شده و تقسیمات استانی مقرر گردیده کنگره شهدای ورزشکار سال به میزبانی شهرستان ملارد برگزار و دهیاران فضاسازی لازم از طریق نصب بنر در روستاها و حدالمقدر نصب المان شهداءدر روستای خود با توجه به ظرفیت های موجود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه دهیاران گزارش مبسوطی از وضعیت موجود فعالیت های حوزه کاری روستای خود و برنامه های استقبال از بهار را ارائه نمودند.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا