فرمانداری ملارد

انتصاب سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ملارد

محسن منصوری استاندار تهران در حکمی جابر کریمی را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد منصوب کرد

محسن منصوری استاندار تهران در حکمی جابر کریمی را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد منصوب کرد؛ متن حکم به این شرح است:

برادر گرامی جناب آقای جابر کریمی با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان “سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد” منصوب می شوید.

انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن بیانیه “گام دوم انقلاب اسلامی” و مفاد “عهدنامه مدیران دولت مردمی” با روحیه انقلابی، پاکدستی، فسادستیزی، قانون‌مداری و عدالت محوری با تکیه بر گره گشایی از مشکلات مردم شریف آن شهرستان در راستای تحقق آرمان بلند عدالت، پیشرفت و رفع فقر و تبعیض کوشا باشید.

تلاش برای بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت گروه‌ های مردمی، توسعه عادلانه زیرساخت‌ های اقتصادی و حمایت همه جانبه از تولید و برنامه‌ ریزی اصولی و جدی برای تعالی شاخص‌های فرهنگی و کاهش آسیب‌ های اجتماعی از طریق ارتباط مداوم با روحانیت اصیل، ارتقاء سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی با رعایت اصل مهم مردم‌ داری و تعامل سازنده و مستمر با کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مورد انتظار است.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان در سایه توجهات حضرت حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در عمل به وظایف محوله موفق و موید باشید.

محسن منصوری /استاندار تهران 

 

گفتنی است پیش از این جابر کریمی در سمت های معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری صفادشت، مدیریت فرهنگسرای بعثت صفادشت از سال ۱۳۸۵ تا کنون، مسئول دفتر آستان قدس رضوی شهرستان ملارد و مدیرعامل کانون خدمت رضوی مشغول به خدمت بوده است.

 

 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

11 دیدگاه

  1. یعنی یکی از معاون های شهردار صفادشت فرماندار ملارد شد؟

  2. به نظر من فرماندار باید کارهاش و اولویت بندی کنه، مثلا بیمارستان ملارد و که سالهاست مردم منتظرش هستن رو زودتر به سرانجام برسونه. یا شهرک اداری شهرستان رو که برای مراجعه به هر اداره مجبوریم کل ملارد و صفادشت و بچرخیم و پیگیری و ادارات و مستقر کنه و کلی کار دیگه…

  3. تبریک به جناب کریمی عزیز، هرجا که هستید موفق و پایدار باشید. پیشنهاد می کنم اول از همه خائنین به مردم شهرستان را شناسایی و به سزا اعمالشون برسونید.

  4. آرزوی توفیق و خدمت صادقانه برای فرماندار ملارد را دارم.

  5. امید وارم جناب آقای کریمی بزرگوار با همدلی و صداقت از نیرو های مردمی در بهره بردن از حداقل امکانات موجود حداکثر نتیجه مطلوب را درراستای آبادی شهر واسایش شهروندان داشته و با فعالیت مجدانه ای که ازاین عزیز سراغ داریم در دوره پیش رو شاهد امنیت و رفاه وپیشرفت روز افزون شهرمان باشیم
    من الله التوفیق

  6. ضمن آرزوی موفقیت برای فرماندار جدید ملارد یک انتقادی هم از شما داشتیم، ما خبری از مراسم تودیع و معارفه فرماندار جایی ندیدیم، چرا این مراسم را پوشش ندادید؟
    شما تنها سایت خبری شهرستان ملارد هستید و نباید به شما کم لطفی کنند.

  7. با عرض تبریک به جناب کریمی عزیز
    امیدوارم تمام تلاش خود را برای ابادانی و پیشرفت شهرستان انجام دهد
    تمام صفادشت برای داشتن جوان دلسوز و موفق وکارامد افتخار میکنند
    درپناه خدا و به امید پیشرفت های روز افزون

    1. با عرض سلام واحترام به فرماندار قانون مدار
      جناب آقای كريمي
      “سرباز جهادی انقلاب ومقام معظم رهبری”
      ….چرا بايد كارمندي با 8 سال سابقه قراردادي آن هم قراردادي كه از سازمان امور استخدامي كشور مجوز استخدام نداره يعني شناسه استخدامي نداره در شهرستان ملارد با حمايت فرمانداري محترم حكم مدير كل پست استان تهران را لغو و شرایط انتصاب خودش رو محیا نماید .
      اين شخص هادي روحي سرپرست اداره پست شهرستان ملار مي باشد…چرا؟؟؟
      برادر انقلابي….. رابطه تا كجاااااا..؟
      اين موارد مصداق بارز فساد نيست…؟
      واقعاا پيگيري ميشه ؟؟؟؟؟

  8. باسلام
    آقاي فرماندار اگر شما يه فرماندار قانون مدار هستيد رئيس اداره پست شهرستان ملار د شناسه استخدامي ندارد واين نوع انتصاب غير قانوني محسوب مي شود..پس چرا؟؟

  9. سلام
    خب اين كاملا قابل بررسي مي باشد برادر مگه ميشه كسي شناسه استخدامي نداشته باشد بعد در يه شهرستان با اون سابقه كم سرپرست اداره بشه؟
    خواهش ميكنيم بررسي كنيد كار غير قانوني هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا