برق و توزیع نیرو ملارد

اجرای ۸ طرح برقی در استان تهران

همزمان با هفته دولت در شهریور ماه سال گذشته، هشت طرح دیگر به مبلغ ۲‌ هزار و ۲۵۵ میلیارد ریال از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به بهره برداری رسید.

همزمان با هفته دولت در شهریور ماه سال گذشته، هشت طرح دیگر به مبلغ ۲‌ هزار و ۲۵۵ میلیارد ریال از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به بهره برداری رسید.

 

این طرح ها شامل چهار طرح احداث نیروگاه تولید پراکنده در شهرستانهای پاکدشت، ورامین، ملارد و احمدآباد مستوفی در شهرستان اسلامشهر به مبلغ یک هزار و ۴۶۷ میلیارد ریال، احداث خروجی پست های ۶۳ کیلوولت پرندک، نسیم شهر و ساتکاپ به مبلغ ۵۳ میلیارد ریال و احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه و روشنایی معابر در شهرستانهای تحت پوشش توزیع برق استان تهران به مبلغ ۷۳۵ میلیارد ریال بود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: تامین برق متقاضیان جدید، کاهش تلفات، افزایش قدرت مانور و  قابلیت اطمینان شبکه از مهمترین اهداف  اجرای این طرح ها  است که در قالب پویش هر هفته الف_ب_ ایران و بر مبنای محور ساخت و سازها بصورت متمرکز با حضور وزیر نیرو به انجام رسیده است.

حاجی رضا تیموری همچنین اجرای موفق طرح حفظ قبوض کاغذی برق از سال ۹۸ را کار تحسین برانگیز دولت اعلام کرد و گفت: با گسترش اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق در ساختار دولت الکترونیک شاهد ارائه خدمات سریع، آسان و مطمئن به مشترکان هستیم.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
ایرنا

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا