شهرداری صفادشت

ابلاغ تعرفه عوارض سال ۱۴۰۰ شهرداری صفادشت

دفترچه پیشنهادی عوارض سال ۱۴۰۰ شهرداری صفادشت تایید و ابلاغ گردید. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت؛ رضا زرگر سرپرست واحد درآمد شهرداری صفادشت از تصویب، تایید و ابلاغ دفترچه تعرفه عوارض ۱۴۰۰ این شهرداری خبر داد و گفت دفترچه تعرفه عوارض سالیانه، زیربنای درآمد بودجه پیشنهادی این شهرداری می باشد که پس از تهیه و تسلیم آن به شورای اسلامی شهر تصویب و پس از تایید توسط فرمانداری شهرستان و در نهایت استانداری محترم به این شهرداری جهت اجرا ابلاغ گردیده است. 

 

زرگر همچنین در ادامه افزود، در سال آینده تمامی عوارض شهرداری اعم از عوارض عمومی و صدور پروانه و بهای خدمات قابل ارائه از طریق شهرداری طبق این تعرفه انجام خواهد شد و مشارکت و همکاری موثر شهروندان در پرداخت به موقع عوارض تاثیر بسیاری در تحقق حداکثری بودجه و درآمدهای شهرداری داشته که منجر به تسریع در روند پیشرفت، توسعه و عمران شهری و ارائه خدمات رفاهی مناسب تر به شهروندان صفادشتی می ‌شود. 

در پایان قابل ذکر است تمامی شهروندان محترم می توانند با مراجعه به واحد درآمد این شهرداری از وضعیت تعرفه ‌های جدید عوارض اطلاع حاصل نمایند.

 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
روابط عمومی شهرداری صفادشت

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا