آموزش و پرورش ملارد

آغاز به کار یکصد پایگاه تابستانی در ملارد

هم زمان با میلاد با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام و طی مراسمی، یکصد پایگاه تابستانی در شهرستان ملارد کار خود را آغاز کردند.

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، طی مراسمی که همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام و با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن شهید طحانی برگزار شد، یکصد پایگاه تابستانی در شهرستان ملارد کار خود را به صورت رسمی آغاز کردند.

در این مراسم، رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌ بدنی آموزش و پرورش این شهرستان، ضمن تبریک میلاد امام هشتم بر اهمیت برنامه‌ ریزی دانش‌ آموزان در اوقات فراغت تأکید کرد و اذعان داشت: فرصت‌ های عمر، نعمت‌ های بی بدیلی هستند که بر نمی‌ گردند و باید از آن‌ ها به بهترین شکل ممکن بهره برد.

این مقام مسئول با اشاره به این موضوع که پایگاه های تابستانی تا پایان مردادماه دایر می باشند افزود: سال گذشته 5هزارو 200 دانش آموز با توجه به شرایط کرونا از پایگاه ها استفاده کردند و پیش بینی می شود امسال بیش از 9 هزار دانش آموز در این پایگاه ها شرکت کنند.

وی در مورد محورهای کلاس‌ های تابستانی تشریح کرد: محورهای معرفتی، هویتی با مضمون امام‌ شناسی، احکام، قرآن، فرهنگی و هنری، مجری گری، خطاطی، خوشنویسی، موسیقی، مهارت‌ های حرفه‌ ای، اقتصادی، تربیت بدنی و سلامت، هلال‌ احمر و امداد و نجات، از جمله موضوعات این کلاس‌ ها هستند که با توجه به شرایط قرار است در تابستان امسال بصورت حضوری یا مجازی برگزار شود.

در ادامه مراسم، برنامه‌ هایی از جمله، صلوات خاصه امام رضا (ع)، مداحی، دکلمه، مسابقه دینی با اجرای روحانی حسن فلاح، خطاطی و نقاشی زنده و برنامه ورزش باستانی اجرا شد.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا