انتخابات ملارد

️جلسه انتخاب اعضای حقیقی هیئت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰

️جلسه انتخاب اعضای حقیقی هیئت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ به منظور تعیین اعضای هیات اجرایی انتخابات این شهرستان برای سه انتخابات پیشرو برگزار شد.

جلسه انتخاب اعضای حقیقی هیئت اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ به منظور تعیین اعضای هیات اجرایی انتخابات این شهرستان برای سه انتخابات پیشرو برگزار شد.

 

این نشست به ریاست مهندس سجاد برنجی فرماندار و با حضور حجت ‌الاسلام و المسلمین آرام رئیس هیئت نظارت انتخابات ریاست جمهوری ، محمد خلج رئیس هیئت نظارت شوراهای اسلامی شهرستان و اعضای اداری این شورا، دادستان، رئیس و اعضای هیأت های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری ، شوراهای اسلامی شهر خبرگان رهبری و ۳۰ نفر از معتمدان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

شایان ذکر است پس از رأی گیری از معتمدین مدعو که پیش از این به تأیید هیأت نظارت بر انتخابات رسیده بودند در انتخاباتی با رای مخفی ۹ نفر عضو هیات اجرایی برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ٨نفر برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و ۵ نفر بعنوان میان دوره‌ ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان مشخص شدند.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا