بهزیستی ملارد

گام دوم پس از ترک اعتیاد در مراکز مسئله اشتغال است

طی بازدیدی با حضور داود خادم رئیس اداره ، علیرضا اسدی رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهریار ، اعظم عینی معاون پیشگیری اداره از مرکز نگهداری از معتادین متجاهر اخوان دیدار شد.

داود خادم رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد: گام دوم پس از ترک اعتیاد در مراکز مسئله اشتغال است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم رئیس این اداره ضمن تاکید بر اهمیت آموزش این افراد در مراکز اقامتی میان مدت ( کمپ ها ) و مراکز معتادین متجاهر گفت: در حال حاضر بیش از 1000 بیمار در مرکز نگهداری از معتادین متجاهر که از 5 فاز تشکیل شده نگهداری میشوند و طی پیگیری و همکاری های صورت گرفته با سازمان فنی و حرفه مقرر گردیده کارگاههای آموزشی در این مرکز دایر و افراد تحت آموزش قرار بگیرند كه اين مسئله نيازمند تلاش و همكاري سازمان آموزش فني و حرفه اي بيش از پيش ميباشد.

خادم افزود: مسئله آموزش مسئله بسیار مهمی است زیرا اکثر افراد پس از طی نمودن دوره درمان و بازگشت به جامعه بدلیل مشکلات اقتصادی و عدم وجود تخصص و در نهایت اشتغال با مشکل روبرو شده و باز هم به شرایط قبل بازگشته و دوباره جهت طی نمودن دوره ترک اعتیاد به مراکز بازگردانده میشوند که همین مورد موجب افزایش جمعیت بیماران مراکز و در نتیجه تکرار یک سیکل معیوب است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 1000 نفر در مرکز نگهداری از معتادین متجاهر تحت حمایت و بهبودی قرار دارند گفت : کادر مجربی اعم از پزشک، روانشناس، مددکار، پرستار و … جهت بهبود شرایط این افراد در این مرکز بصورت شبانه روزی مستقر هستند و با تشکیل و برگزاری اینگونه کارگاه ها بیش از پیش بیماران مرکز تحت آموزش های صحیح قرار گرفته و با یادگیری یک تخصص بصورت حرفه اي و دریافت مدرک میتوانند پس از ترخیص شرایط به مراتب بهتری را داشته باشند.

 

 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
بهزیستی ملارد

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا