قاچاق کالا و خدمات

کشف ۱۰۸ هزار عدد آدامس خارجی قاچاق در ملارد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۱۰۸ هزار عدد انواع آدامس‌ های خارجی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در لم‌ آباد ملارد خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اعلام این خبر، اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع کالای قاچاق، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان ملارد قرار گرفت.

وی گفت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی فردی شدند که در امر تهیه و توزیع آدامس‌ های خارجی قاچاق فعالیت داشت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: مأموران با شناسایی محل فعالیت این فرد در «لم آباد ملارد» و با هماهنگی قضائی وارد انبار شده و در بازرسی از این محل ۱۰۸ هزار عدد انواع آدامس خارجی قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

 

سردار ظهیری با اعلام اینکه ارزش ریالی اقلام مکشوفه قاچاق توسط کارشناسان ۸ میلیارد ریال برآورد شده است، بیان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی تصریح کرد: قاچاق کالا یکی از مهم‌ ترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌ شود که باید با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی قدم های مفید و مؤثر برای کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
خبرگزاری فارس

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا