فرهنگی اجتماعی ملارد

کتاب «ما هم جنگیدیم» در استان البرز رونمایی شد

همزمان سوم خرداد ماه سالروز پیروزی خرمشهر کتاب "ما هم جنگیدیم" به قلم نرجس توکلی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز رونمایی شد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی روز سه شنبه در آیین رونمایی از این کتاب که با حضور جمعی از بانوان جهادی راوی در کتاب برگزار شد ،گفت: زنان جامعه اسلامی  در دوران دفاع مقدس با صبر و استقامتی که از خود نشان دادند درس بزرگی در تاریخ این مرز و بوم ثبت کردند.

سعید جابری انصاری افزود: امروز نیز با هدف گرامیداشت حماسه ها آفرینی ها و حفظ هویت فرهنگی ایران اسلامی در دولت سیزدهم و در استان البرز با هم افزایی و مشارکت تمام دستگاه ها گام های بلندی در جهت تقویت این هویت در حال برداشتن است.

نرجس توکلی نویسنده این کتاب نیز در مراسم رونمایی از کتاب خود گفت: این کتاب بیانگر خاطرات بانوان جهادگر در دوران انقلاب و دفاع مقدس است که تلاش شده تا به شیوه ای جذاب و داستانی برای مخاطب امروز نوشته شود.

وی اضافه کرد: این بانوان فعالیت های خود را از سال ۵۴ آغاز و نخستین راهپیمایی ضد رژیم شاهنشاهی را در ملارد انجام دادند.

توکلی افزود: همچنین در دوران دفاع مقدس این بانوان موفق شدند تا ملارد را به عنوان یکی از مهم ترین مراکز پشتیبانی جنگ با ارسال غذا و لباس تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه ۲۱ راوی برای تدوین این کتاب نقش داشتند تصریح کرد: فعالیت هایشان تنها به دوران انقلاب و دفاع مقدس بسنده نکرد و در روزهایی کرونایی نیز این بانوان نیز با دوختن ماسک پای کار بوده و فعالیت هایشان نیز همچنان ادامه دارد.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
ایرنا

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا