شهرداری ملاردشورای اسلامی شهر ملارد

پیام مدیریت شهری ملارد به مناسبت چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی ایران

شهردار و رییس شورای اسلامی شهر ملارد طى پیامى ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد، شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر ملارد طى پیامى پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

     بسمه تعالی

دهه فجر انقلاب اسلامی تجلی شکوه حماسه و نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانسته حکومتی الهی را در این مرز و بوم تثبیت کند. پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یک تحول عظیم تاریخی و آغاز عصری جدید برای جهان محسوب می ‌شود که بازگشت حضرت امام خمینی (ره) در 12 بهمن ماه به میهن، سحرگاه  آن و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی  در 22 بهمن ماه طلوع خورشید درخشانش بود. این پیروزی بدون شک از بزرگ‌ ترین افتخارات ملت شجاع و غیور ایران است که در سایه یکپارچگی ، ایثار، وحدت کلمه، حقیقت ‌خواهی، ظلم ‌ستیزی، بیداری و آزادی‌ خواهی مردم به وقوع پیوست. 

اینجانبان ضمن تبریک میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (س) و میلاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، همچنین گرامیداشت یاد همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاوید، ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد بهار شکوهمند انقلاب اسلامی  را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، خانواده معظم شهدا، ایثارگران معزز و مردم شریف، شهید پرور و انقلابی ملارد تبریک عرض می نماییم.

 

                                              فخرالدین آیینه وند ریاست شورای اسلامی شهر ملارد
                                                               محمدصادق کولیوند شهردار ملارد

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا