آموزش های شهروندی

پویش ارتقا فرهنگ آپارتمان ‌نشینی

جای خالی دستورالعمل «ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی» در شهرستان ملارد

زمان زیادی از آغاز پویش ارتقا فرهنگ آپارتمان ‌نشینی با شعار نمی ‌گذره. کمپینی که هدفش چیزی نیست جز افزایش توان و امکان ما در پذیرش و بهره بردن از زندگی در کنار هم….

خبر خوب این که شهردار تهران با ابلاغ دستور اجرای کمپین «ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی» همه واحدهای شهرداری تهران رو ملزم به همکاری در جهت هم‌ افزایی و مشارکت شهروندان در برگزاری این پویش کردن.

دکتر حناچی در بخشی از متن ابلاغیه ذیل ، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران رو مکلف کردن که به عنوان متولی این کمپین ، دستورالعمل «ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی»، رو به عنوان متن قانونی مادر در مورد آپارتمان نشینی تهیه و ابلاغ کنند. تهیه این متن با توجه به سکونت بخش عمده شهروندان تهرانی در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی و در راستای ماموریت های آموزش و تحقق شعار و منشور انجام خواهد شد.

جای خالی این کمپین و تهیه منشورهای مشابه در شهر محل زندگیمون یعنی ملارد واقعا خالی احساس میشه و امیدواریم که برنامه مشابه ای برای ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی هم شهرداری ملارد و هم شهرداری صفادشت داشته باشند.

 

نظر شما چیست ؟ لطفا نظرات خود را با ما در ملاردی ها دات کام و بینندگان محترم در میان بگذارید.

 

 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

10 دیدگاه

  1. به نظر می رسد اگر در استاندلردهای ساخت و ساز آپارتمان بازبینی بشود و نظارت جدی هم صورت بگیرد که صدا از واحدی به واحد دیگر منتقل نشود خود به خود بخش بزرگی از مشکلات همسایگان حل خواهد شد

  2. خانه ها و اپارتمانها باید هنگام ساخت عایق صوتی داشته باشه. اینطوری خیلی از اختلافات بین همسایه ها ازبین میره. هر کسی حریم خصوصی داره نباید از واحدهای دیگر صدا به واحد مجاور منتقل بشه. لطفا این مساله را پیگیری کنید که جز الزامات ساخت و ساز بشه

  3. ًسلام واقعا بايد به طور جدي به ارتقا فرهنگ اپارتمان نشيني پرداخت خيلي مسئله مهم و چالش برانگيزيه با وجود كرونا همه مجبورن ساعتهاي زيادي در منزل باشند و اگه رعايت حاله همديگرو نكنيم فاجعه اي بدتر از كرونا گريبان گير مان خواهد شد بزودي زود پس چاره كار قبل از وقوع بايد كرد يا مهدي موعود مددي يا ابوالفضل العباس مددي يا امام حسين مددي يا علي مدد 💗💗💗❤️❤️❤️🌸🌸🌸🌹🌹🌹🌺🌺🌺😭😭😭💔💔💔

  4. من مدتیه کارای شما رو دنبال می‌کنم و همیشه کلی تعریف کردم از فرهنگ‌سازی‌تون. تو این مورد یک انتقاد دارم:
    چرا تا یک کار خوب راه می‌افته سریع کشیده می‌شه به ابلاغیه و دستورالعمل و الخ؟ فرهنگ هیچ‌وقت با ابلاغیه رشد نکرده! بذارین کارا همینجوری با تبلیغ و تشویق و یادآوری به هم پیش بره!

  5. آقای حناچی به جای ارتقا جایگاه سیاسی خود کمی به فکر مردم باشید دوسال از آتش سوزی میدان حسن اباد تهران گذشته و شهرداری تهران نه اجازه می‌دهد کاسبان مغازه های خود را با هزینه خود مرمت کنند و نه اجازه باز گشایی می‌دهد و هر روز به بهانه های مختلف جلوگیری می‌کند . به راستی چرا شما پیگیر این موضوع نیستید که چه کسانی در شهرداری برای کسب منفعت بیش‌تر و یا برای آزار و اذیت مردم هرروز به فکر تلکه کردن مردم هستند ؟ منتظر پاسختان میمانیم در میدان حسن اباد تهران …..
    دوسال گذشت و کاری نکردی

  6. یکی از ابزارهای مناسب برای فرهنگ سازی ، استفاده از تولید کنندگان انیمیشن هستند . انیمیشن هایی که در تمام محفل ها و شبکه های مجازی رسوخ کردن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا