بیمارستان ملارد

پایان چشم انتظاری ملاردی‌ ها برای افتتاح تنها بیمارستان شهرستان ملارد

تنها بیمارستان شهرستان ملارد پس از ۱۲ سال از آغاز عملیات عمرانی در دهه فجر به بهره برداری می‌ رسد.

کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد : به فضل الهی همانطور که وعده شد، با پیگیری‌ های شبانه‌ روزی و مستمر مسئولین استانی و شهرستانی به ویژه استاندار تهران و نماینده مردم حوزه مشق در مجلس شورای اسلامی؛ بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهدای سلامت شهرستان ملارد با تجهیز کامل آماده افتتاح و بهره برداری شد.

وی با بیان اینکه مراسم رسمی افتتاح و بهره‌ برداری از این بیمارستان در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود، تصریح کرد: اولویت نخست کاری بنده در آغازین روز‌های خدمت، پیگیری افتتاح بیمارستان شهرستان ملارد بود که با تلاش همه مسئولین به ویژه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ایران و نگاه ویژه دکتر پازوکی و دکتر مرعشی و همچنین اقدامات و همکاری سایر دستگاه ها؛ مراحل پایانی تجهیز این بیمارستان در حال انجام است و این بیمارستان با همه ظرفیت در ایام دهه مبارک فجر به بهره‌ برداری خواهد رسید.

کریمی همچنین درخصوص مشکلات پیش روی بیمارستان و روند کند پروژه خاطرنشان کرد: ۳۰ درصد از تجهیزات بیمارستان قریب به یک سال معطل مانده بود امابه لحاظ فیزیکی ۱۰۰ درصد کار به اتمام رسیده بود که با پیگیری‌ های انجام شده؛ در حال تجهیز پایانی هستیم و در ایام مبارک دهه فجر تحویل مردم فهیم شهرستان ملارد خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد عنوان کرد: جا دارد از توجه و پیگیری تمام مسوولانی که دغدغه ساخت تنها بیمارستان ملارد را از آغاز تا پایان راه داشتند و در طول این سال‌ها با برنامه‌ ریزی‌های لازم تلاش کردند تا بخشی از مطالبات بحق مردم ملارد درحوزه بهداشت و درمان به ثمر بنشیند، قدردانی کنیم و امیدواریم مردم عزیز شهرستان از خدمات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
خبرگزاری صدا و سیما

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا