ورزش ملارد

پایان مسابقات قوی ترین مردان ایران پس از دو روز رقابت در صفادشت

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر صفادشت ؛ چهاردهمین مسابقه قوی ترین مردان ایران  در  گروههای وزنی منفی ٩۵ و منفی ١٠۵ و با حضور ٢٣ تیم کشوری برای دومین سال متوالی به میزبانی شهر صفادشت برگزار شد .


این دوره از مسابقات با زنده نگه داشتن یاد  و خاطره  شهیدان حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته ای محسن فخری زاده در محل سالن ورزشی شریعتی شهرداری صفادشت  به مدت دو روز و با رعایت پروتکل های بهداشتی و انجام تست کرونا از ورزشکاران و بدون تماشاگر برگزار گردید .

 

لازم به توضیح اینکه ٢٣ تیم به مدت دو روز در آیتم های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند که به ترتیب تیم های اداره ورزش و جوانان شهر صفادشت ، شرکت دوبیس تهران و تیم کرمانشاه به مقام اول تا سوم قرار گرفتند که در دسته وزنی منفی ١٠۵ کیلوگرم به ترتیب میلاد عباس آبادی ، مسعود برزم و عباد کهنسال و در دسته  وزنی منفی ٩۵ کیلوگرم آرش سلیمی، مجید اصفهانی و میثم دبانی به مقام های اول تا سوم  رسیدند.


در پایان طی مراسمی  با حضور حجت الاسلام خوبرو امام جمعه بخش صفادشت ،حسینی رئیس و سایر اعضای شورای اسلامی شهر، آقاولی رئیس اداره ورزش و جوانان بخش، کریمی معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری صفادشت از نفرات برتر و همچنین از فرامرز خودنگاه داور بین المللی و رئیس کمیته قویترین مردان کشور و مهدی آقاولی سرپرست موفق برگزاری دو دوره مسابقات قوی ترین مردان کشور نیز تقدیر بعمل آمد. 

 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا