پارک علم و فناوری ملارد

«پارک علم و فناوری سلامت ایران» در مسیر اجرا

پارک علم و فناوری سلامت در ملارد به بهره ‌برداری می رسد تا در تمامی حوزه‌ های فناوری سلول ‌های بنیادی، پزشکی بازساختی و زیست ‌فناوری میزبان تیم ‌های نوآور و خلاق باشد

نخستین نشست هیأت امنای پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌ جمهوری، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام، جلیل کوهپایه زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران و دیگر اعضا هیات امنای این پارک علم و فناوری برگزار شد.

در این نشست مصوب شد تا پارک علم و فناوری سلامت در ملارد به بهره ‌برداری برسد و در تمامی حوزه ‌های فناوری سلول‌ های بنیادی، پزشکی بازساختی و زیست ‌فناوری میزبان تیم ‌های نوآور و خلاق باشد. این مرکز همچنین با پیوند فناوری های سلولی و علوم پایه به ویژه در حوزه سلولی و چشم پزشکی تحولی در این حوزه ایجاد خواهد کرد.

سهم دانشگاه در توسعه این پارک علم و فناوری، حداکثر ۴۹ درصد خواهد بود و بخش خصوصی مشارکت خواهد کرد. فضای استقرار ۱۲ شرکت در  ۲ هکتار با تمامی امکانات تا پایان نیمه نخست سال جاری میزبان شرکت ‌های دانش ‌بنیان، خلاق و واحدهای فناور خواهد شد.

از محورهای نخستین نشست هیأت امنای پارک علم و فناوری سلامت ایران می ‌توان به تهیه طرح جامع پارک علم و فناوری، تامین زیرساخت های پارک و به کارگیری شرکت مشاور برای پارک و تقویت زیست بوم نوآوری و فناوری دانشگاه، راه اندازی مرکز پرورش و تکثیر حیوانات آزمایشگاهی و پیگیری جذب اعتبارات ملی و استانی برای راه اندازی پارک اشاره کرد. پس از جلسه هیات امنا، شورای جذب و پذیرش پارک مصوب و مقدمات تصویب شیوه نامه ‌هایی آماده شد.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
پایگاه اطلاع رسانی دولت

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا