آموزش و پرورش ملارد

وزیر آموزش و پرورش قول ساخت هنرستان استثنایی در شهرستان ملارد را داد

مدرسه‌ سازی با حضور خیرین تکمیل می‌شود

یوسف نوری در دومین اجلاس مجامع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران گفت: خدا را شکر در واپسین روزهای ضیافت الهی و ماه رحمت و غفران و ماه مواسات و احسان در خدمت نیکان و خیرانی هستیم که خداوند به آنان توفیق داد که در راه تعلیم و تربیت، نظام جمهوری اسلامی را مدد رسانند.

یوسف نوری ادامه داد: بنابر روایتی از امام صادق(ع)، کسانی که در کارهای خیر پیشی می گیرند صفاتی شامل شان می‌شود و افراد معدود هستند که چنین توفیقی پیدا می‌کنند. دستی که صدقه می دهد باید بوسه زد، چرا که بر اساس روایات این دست به خدا رسیده است و قرآن نیز آنان را در زمره ابرار قرار می‌دهد.

وی افزود: گذشتن از مال دنیا و پول کار ساده‌ای نیست چون زینت دنیاست که انسان را به خود جذب می کند و هر کس بتواند از آن بگذرد و مانند خیرین آن را در مسیر علم و دانایی صرف کند، جایگاه ممتازی دارد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: صرف مال در مسیر تعلیم و تربیت برکت دیگری دارد و چهره‌های اثرگذار در دنیا محصول این مدارس هستند.

نوری تصریح کرد: کار خیر مدرسه سازی، مقام رفیعی را برای فرد به همراه دارد، زیرا زمینه آموزش علم را فراهم می کند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با نام بردن و نکوداشت خیران مرحوم شده، از خداوند برای آنان طلب مغفرت کرد.

عضو کابینه دولت مردمی با اشاره به اهمیت موضوع مدرسه سازی و نقش ویژه مشارکت بخش خیرین نیک اندیش، اظهار کرد: جریانات اجتماعی و فرهنگی و نزدیک بودن شهرستان‌های استان تهران به پایتخت کشور، موجب رشد سالانه بیش از ۶ درصدی جمعیت دانش آموزی این استان شده است و این رشد را با کمک شما خیرین می توانیم پوشش دهیم.

وی اظهار کرد: دولت بخشی از هزینه‌های ساخت مدارس را تقبل کرده است و اجازه داده از طریق فروش اموال تملیکی بخشی از این هزینه‌ها را تامین کنیم، اما مدرسه سازی با حضور بخش خیری تکمیل خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نوری در پایان به نقش والای خیرین مدرسه ساز در ساخت و تکمیل مدارس اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب از مدرسه سازی به عنوان سومین برکت نظام جمهوری اسلامی ایران نام برده و بر اهمیت آن تاکید کرده است.

گفتنی است، در این اجلاس وزیر آموزش و پرورش قول ساخت هنرستان استثنایی در شهرستان ملارد را داد.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
پارسینه

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

1 دیدگاه

  1. MF mf:
    شکایت👆

    باسلام.اینجانب محمد فرهمند هنرآموز هنرستان کشاورزی با سابقه کاری فعال و بی عیب و نقص و ( ۳۱ سال و ۸ ماه و اندی ) و خدمت صادقانه دارنده طبقه شغلی۱۳, احراز رتبه ۵ و رتبه شغلی ۵ در سطح عالی و حرفه ای و نیز امتیازاتی همچون معلم نمونه منطقه ای، مشارکت در پانویسی کتب درسی اختصاصی و کیفیت بخشی آنها، تدریس در دانشگاه فرهنگیان، ارایه مقاله در کنگره تخصصی، مدرک تحصیلی فوق لیسانس، ۷ماه رزمندگی و برخورداری از امتیاز یک مدرک تحصیلی بالاتر مربوط به رزمندگی، حضور در دوره های فراگیری علوم جدید ضمن خدمت( تخصصص، پایه و عمومی)، امتیازات ارزشیابی سالانه بالاتر، مشارکت در کارگاههای اختصاصی مربوط به رشته های مورد تدریس،ارائه مدارک تقدیرات و تشویقاتی و مواردی زیادی از این قبیل که همه و همه بدقت و بموقع در سامانه مختص به رتبه بندی در فرآیند رتبه بندی بارگذاری و ارائه گردیده است لکن مع الاسف در حکم جدید، رتبه ۲ «مربی معلم» برایم لحاظ، ثبت و داده شده است بدینوسیله ضمن انزجار شدید از این اقدام غیر منطقی و غیر اصولی عوامل کاری و مسئول که در نهایت درجه ظلم و بی عدالتی در حق بنده روا داشته اند درخواست رسیدگی عاجل ، منصفانه و عادلانه در راستای برقرای و محقق گردیدن حق و حقوق خویش را استدعا دارم. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا