کرونا در ملارد

 واگذاری ۵ موضوع مهم سیاستگذاری در حوزه کووید ۱۹ به دانشگاه ها

روند رفتارهای پیشگیرانه مردم و پیمایش های کووید۱۹ به دانشگاه ایران سپرده شد

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از واگذاری پنج موضوع مهم سیاستگذاری در حوزه کووید۱۹ به پنج دانشگاه و سازمان تابعه وزارت بهداشت به منظور تهیه خلاصه سیاستی خبر داد. موضوع روند رفتارهای پیشگیرانه مردم و پیمایش های کووید ۱۹ به دانشگاه علوم پزشکی ایران واگذار شد.

 

دکتر فرید نجفی؛ معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در اجلاس مجازی روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور اظهار کرد: جمع بندی نتایج مطالعات سرواپیدمیولوژی به تفکیک شیوع و بروز تجمعی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، بررسی بازگشایی های احتمالی و کاهش سطح رعایت پروتکل ها با توجه به مطالعات شیوع و بروز در دانشگاه علوم پزشکی کرمان انجام و انستیتو پاستور ایران به موضوع واکسن کووید۱۹ و پاسخ به سوالات سیاستگذاران می پردازد.

 وی افزود: روند رفتارهای پیشگیرانه مردم و پیمایش های کووید ۱۹ به  دانشگاه علوم پزشکی ایران و رصد واریانت های ویروس نیز به دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی سپرده شده است.

 معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تا قبل از دی ماه، ۵۰ حجم نمونه و در دی ماه ۳۰ حجم نمونه تصادفی از ویروس در شهرهای مختلف از جمله شهرهای استان مازندران بررسی شده و ۳۰ حجم نمونه دیگر نیز بزودی بررسی می شود و در هیچ کدام از این نمونه ها به جز ۶ مورد تایید شده از ویروس جهش یافته انگلیسی، واریانت های ویروس برزیلی و انگلیسی مشاهده نشده است.

 دکتر نجفی یادآور شد: به همه دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کرده ایم نمونه ها را با همکاری شبکه بیماری های ویروسی برای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد و در این دانشگاه، ماهیانه ۵۰ حجم نمونه بررسی و نتایج آن رسما اعلام می شود.

 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا