قضائی و دادگستری ملارد

مسئولین شهری و اعضای شورای اداری شهرستان ملارد از هر گونه اظهار نظر، که موجبات تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی و عمومی را پدید آورده و ایجاد اختلاف افکنی در سطح شهرستان می گردد خودداری نمایند.

 روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان ملارد، از مسئولین شهری و اعضای شورای اداری این شهرستان خواست از هر گونه اظهار نظر، که موجبات تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی و عمومی را پدید آورده و ایجاد اختلاف افکنی در سطح شهرستان می گردد خودداری نمایند.

روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب ملارد تاکید کرد ؛ با توجه به هجمه های همه جانبه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های رسانه ای ، فرهنگی و اقتصادی در این برهه حساس ، هرگونه اظهار نظر غیر کارشناسی و نسنجیده و ایجاد جو بدبینی و تخریب نسبت به مجموعه های خدمت گذار قوای سه گانه کشوری و شهرستانی پذیرفته نبوده و حسب عزم دولت محترم در تسریع آوار برداری و رفع مشکلات به جا مانده از گذشته و برنامه ریزی در مسیر ارتقا کمی و کیفی زیرساخت های اساسی و شرایط منحصر بفرد سیاسی و اجتماعی ، مجموعه شهرستان پیش از هر زمانی نیازمند همدلی مسؤلین جهت گره گشایی از مشکلات مردم است.

این اطلاعیه تاکید دارد ؛ اهداف و برنامه ریزی ها و تصمیمات اتخاذ شده پیرو سفر ریاست محترم جمهوری با تخصیص اعتبار شامل تمام مناطق شهری و روستایی شهرستان بوده و پیگیری ها و برنامه ریزی های نماینده محترم دولت نیز ، تلاش و کار بی وقفه جهت رفع مشکلات همه مردم شهرستان با اولویت زیر ساخت هاو امکانات مورد نیاز اصلی و عمومی و زدودن چهره فقر از آن می باشد ؛ نکته قابل طرح در این سفر این است که با برنامه ریزی های صورت گرفته بیشترین فایده از استفاده حداکثری از توسعه کمپ نگهداری اخوان و جمع آوری معتادان متجاهر ،موجبات امنیت بیشتر و پاک سازی محیطی شهرستان به ویژه شهر ملارد خواهد شد.

این دادستانی ضمن توجه به گذشت فوری زمان محدود توفیق خدمت به شهروندان مومن ، انقلابی و محروم این منطقه، خواستار آن شده است که افراد مسؤل از هر گونه اظهار نظری که باعث دلسردی و نگرانی مردم عزیز بعنوان ولی نعمتان انقلاب را فراهم می آورد خودداری و پیش از گذشته تمرکز خود را بر شناسایی و حل مشکلات حوزه مسئولیتی خود قرار دهند.

بدیهی است دادستانی ملارد نیز در کنار همه خدمتگزاران مردم ، خود را مکلف بر انجام وظایف محوله و کمک به تمامی مجموعه ها و پرهیز از حاشیه سازی می داند.

ومن الله توفیق

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
جابر کریمی

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

3 دیدگاه

  1. یه سری از شوراها خودشون باعث اختلاف هستند چی ؟؟؟ با قصد و غرض تو روز روشن چشم به مال مردم و بیت المال دوختن چی؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا