اتحادیه ها ملارد

مرکز بین کارگاهی اتحادیه صنف خدمات خودرو شهرستان ملارد بهره ‌برداری شد

مرکز جوار و بین کارگاهی اتحادیه صنف خدمات خودرو شهرستان ملارد با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا، “پوراندخت نیرومند” مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران روز دوشنبه در آیین افتتاح مرکز جوار کارگاهی صنف خدمات خودرو گفت: قانون کار، سازمان فنی و حرفه ای را ملزم کرده تا مهارت شاغلان در بخش های مختلف را ارتقا دهد و در این بین یکی از سازو کارها ایجاد مراکز جوار و بین کارگاهی است.

 

وی ادامه داد: در سطح استان ها ۶۰ مرکز جوار کارگاهی فعالیت دارد اما رویکرد سازمان فنی و حرفه ای افزایش این مراکز است و استان تهران پتانسیل صدور ۲ هزار و ۵۰۰ مجوز برای صنایع و اصناف دارد.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران افزود: با توجه به اینکه اخذ مجوز برای ایجاد مراکز بین کارگاهی برای واحدهای صنعتی و صنفی تسهیل و تسریع شده است؛ این واحدها می توانند مستندات خود را به اداره کل فنی و حرفه ای تهران واحد آموزش در صنایع ارسال کنند و در عرض یک ماه مجوز بگیرند.

 

وی همچنین به همکاری بنگاه های صنفی و صنعتی و سازمان فنی و حرفه ای اشاره کرد و اظهار داشت: صنعت یکی از بخش های مهم در جهت اشتغالزایی و تولید است که باید توانمندسازی این قشر مورد توجه قرار بگیرد از این رو با همکاری سازمان فنی و حرفه ای مراکز جوار کارگاهی از ظرفیت های سازمان فنی و حرفه ای و صنعت استفاده کرده است تا نیروی کار به صورت مستمر آموزش ببیند و فرصت های شغلی از بین نرود.

 

وی خاطرنشان کرد: سازمان فنی و حرفه ای بر رسالت قانونی خود برای ارتقا و توانمندسازی مهارت شاغلان عمل کرده و می کند.

 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
ایرنا

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا