مواد مخدر ملارد

محموله حشیش در ملارد توقیف شد

فرمانده انتظامی استان، از کشف 100 کیلوگرم حشیش در یک عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “کیوان ظهیری” در خصوص این خبر اظهار داشت: در پي رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ مبنی بر فروش مواد افیونی در شهرستان ملارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران به صورت مشترک با ماموران پليس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در دو اکيپ عملياتي به محل مورد نظر در شهرستان ملارد اعزام و در بازرسي از محل، مقدار 100 کیلوگرم حشیش را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي غرب استان تهران در پایان با تاكيد بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پليس با قاچاقچيان موادمخدر از عموم شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هر گونه فعاليتي در اين راستا، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
خبرگزاری پلیس

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا