تکنولوژی و فناوری

قابلیت‌ جذاب ویندوز ۱۱ که مایکروسافت با نام Snap Layouts از آن یاد می‌ کند

یکی از قابلیت‌ های جذاب ویندوز ۱۱ که مایکروسافت با نام Snap Layouts از آن یاد می‌ کند، به کاربر اجازه می‌ دهد تا به‌ سرعت، چینش دلخواهش را برای اپ‌‌های در حال اجرا پیاده کند. ویندوز ۱۱ به‌ لطف قابلیت Snap Group، اکنون نوع چینش اپ‌ ها را برای اجرا در دفعات بدی، به یاد خواهد داشت.

با ویندوز ۱۱، پاره‌ ای از قابلیت‌ های کنسول ایکس‌ باکس نیز دراختیار کاربران ویندوز قرار می‌ گیرد. قابلیت Auto HDR، برای بهبود بصری بازی‌ های قدیمی مبتنی‌‌بر DirectX 11 و DirectX 12، قابلیت DirectStorage برای تبادل سریع داده بین گرافیک و حافظه‌ ی ذخیره‌ سازی و ادغام Xbox Game Pass به‌ همراه پشتیبانی از xCloud از جمله‌ ی قابلیت‌ های جدید ویندوز ۱۱ برای گیمرها به‌ شمار می‌ آیند.

در نهایت، استور جدید و پشتیبانی از اپ اندروید یکی از مهم‌ ترین تغییرات ویندوز ۱۱ در مقایسه‌ با نسخه‌ ی گذشته به‌ حساب می‌ آید. استور جدید مایکروسافت اکنون ظاهر جدیدی دارد و از نرم‌ افزارهایی میزبانی می‌ کند که در گذشته مقدور نبود؛ از جمله‌ ی این نرم‌ افزارها می‌ توان به مجموعه‌ ی Creative Suite شرکت Adobe و اپ‌ های اندرویدی تیک‌ تاک و اینستاگرام اشاره کرد.

 

 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
زومیت

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

24 دیدگاه

  1. چرا مراسم رونمایی رو شیر نکردید؟ من نرسیدم ببینم خیلی دلم میخواست ببینم فکر میکردم شما منتشر کنید ویدیو رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا