فرمانداری ملارد

فرماندار ملارد: مدیران طبق برنامه در روستاها حضور می‌ یابند

فرماندار شهرستان ملارد گفت: بازدید از روستاها به صورت میدانی برای گره‌گشائی از مشکلات روستائیان در دستور کار قرار دارد و طی یک جدول زمانبندی شده اجرایی خواهد شد.

جابر کریمی در مراسم گرامیداشت روز ملی شوراها افزود: یکی از افتخارات و اهداف بزرگ انقلاب اسلامی ایران این بود که امور در دست خود مردم باشد که شوراها مصداق این امر هستند.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل و رهبر معظم انقلاب در مقاطع مختلف همواره و مداوم بر لزوم مشارکت مردم در اداره امور کشور و تعیین سرنوشت جامعه تاکید داشته اند.

کریمی اظهار داشت: از موضوعات مهمی که باید شوراها مورد توجه قرار دهند، ایجاد همدلی و اتحاد بین اعضای شوراها است تا امور و مسائل مردم در شهرها و روستاها با شتاب بیشتری پیگیری و حل شود.

فرماندار شهرستان ملارد اعلام کرد: دولت سیزدهم با اصلاح نحوه پرداخت یارانه ها به دنبال توزیع عادلانه و اثر بخش کردن یارانه هاست تا مردم در همه شهرها و روستاها از نعمت اصلاح یارانه‌ای برخوردار باشند.

وی خاطرنشان کرد: راهبرد اصلی امروز نظام امیدآفرینی نسبت به آینده بوده و دولت سیزدهم در جهت تحقق هدف نظام حرکت کرده و به دنبال اجرای عدالت در جامعه است.

کریمی اضافه کرد: جهاد تببین نیاز امروز جامعه است، همه ما به گونه ای وظیفه داریم اجازه ندهیم دشمن با تحریف واقعیت ها در جامعه یاس و نامیدی ایجاد کند، لازم است تا اثرات این تحول بزرگ اقتصادی در مبارزه با فساد و زندگی مردم تبیین شود.

شهرستان ملارد در غرب استان تهران با جمعیت ۶۰۰ هزار نفری، یکی از نقاط حاصلخیز این استان در حوزه کشاورزی است.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
ایرنا

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا