استانداری تهران

فرایند احداث شهرک صنعتی ملارد تا ۳ ماه دیگر اجرایی می‌ شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر تسریع در احداث شهرک صنعتی ملارد گفت: با توجه به تمهیدات اتخاذ شده ظرف سه ماه آینده فرایند احداث شهرک صنعتی ملارد اجرایی می‌ شود.

حشمت اله عسگری در کارگروه تولید و رفع موانع سرمایه گذاری با اشاره به لزوم تسریع در احداث شهرک صنعتی ملارد اظهار داشت: شهرک صنعتی ملارد مصوبه هیات دولت را دارد و باید به زودی تعیین تکلیف شود.

 

وی ادامه داد: ۲ مشکل در مورد این شهرک مطرح بود که سازمان محیط زیست بر تعیین تکلیف وضعیت آب این شهرک تاکید داشته و دیگر اینکه مصوبات زیربنایی این شهرک در کارگروه استانی اخذ شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تاکید کرد: موضوع آب شهرک تعیین تکلیف شده است به همین دلیل از لحاظ محیط زیستی مشکلی ندارد؛ از سوی دیگر ظرف ۴۸ ساعت نیز پاسخ استعلامات از میراث فرهنگی پیگیری شود.

عسگری با بیان اینکه صنایع این شهرک باید انتقالی و دانش بنیان باشد، گفت: با توجه به تمهیدات اتخاذ شده ظرف ۳ ماه آینده باید ایجاد شهرک صنعتی ملارد اجرایی شود.

شهرک صنعتی ملارد، شهرکی است که بیش از ۱۰ سال از تصویب احداث آن گذشته است، اما در دولت تدبیر و امید و طی سال های گذشته یک به یک زمینه های اجرایی شدن آن محقق شد.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا