انتخابات ملارد

شرایط اخذ رای از بیماران کرونایی در ملارد فراهم است

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملارد گفت: به استناد دستورالعمل پروتکل‌ های بهداشتی برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ مبنی بر اتخاذ تمهیدات لازم برای دسترسی بیماران کرونایی در قرنطینه، شرایط لازم برای اخذ رای از این دسته از افراد مهیا شده است.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ملارد، «محمدرضا یزدان یار» افزود: این افراد در صورت تمایل می توانند از روز سه شنبه ۲۵ تا پنجشنبه ۲۷ خرداد ماه جاری از ساعت ۸ الی  ۱۴:۳۰ با کمیته بهداشت ستاد انتخابات شهرستان ملارد مستقر در فرمانداری به شماره ۶۵۳۹۵۱۴۷ تماس بگیرند تا با اعلام آدرس دقیق و کد ملی متقاضی زمینه اخذ رای برابر دستورالعمل ابلاغی فراهم شود.

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌ دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی در شش حوزه، میان‌ دوره‌ ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌ شود.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا