مناسبت ها ملارد

سپاه ملارد 300 برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می کند

۳۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس و ۴۱ برنامه به عنوان برنامه‌ های اصلی و محوری برنامه ریزی و تدوین شده است

مرتضی رمضانی در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بازخوانی جنگ و انتقال ارزشهای دفاع مقدس به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت می‌ باشد لذا هدف اصلی در برنامه‌ هایی که پیش بینی کرده ایم علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا انتقال ارزش‌ های دفاع مقدس و تجربیات به نسل جوان می‌ باشد.

وی از اهداف اصلی برنامه‌ های دفاع مقدس انتقال ارزش‌ های انقلاب و دفاع مقدس برای نسل امروز دانست است و تاکید کرد: شعار محوری ناحیه مقاومت شهرستان ملارد ما مقتدریم است از این جهت نسل نوجوان و جوان ما باید با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا شوند.

رمضانی ادامه داد: ۳۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس و ۴۱ برنامه به عنوان برنامه‌ های اصلی و محوری برنامه ریزی و تدوین شده است از اهم این برنامه‌ ها می‌ توان به زنگ ایثار و مقاومت در یکی از مدارس شهرستان ملارد، اولین یادواره ادارات شهرستان ملارد، تجلیل از بسیجی‌ های نمونه، بازدید از پارک ملی هوا و فضا ویژه مسئولین شهر ملارد، برنامه با این ستاره‌ ها در دو نقطه از شهر با محتوای بحث روایتگری راویان دفاع مقدس و همچنین نمایشگاه دفاع مقدس در سطح شهر ملارد اشاره کرد.

 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا