انتخابات ملارد

سرپرست فرمانداری ملارد : صیانت از آرای مردم، مهمترین رسالت بازرسان است

سرپرست فرمانداری ملارد بازرسان را چشم بینای مدیریت اجرایی انتخابات عنوان کرد و گفت: صیانت از آرای مردم، مهمترین رسالت بازرسان است

امین اسدی در جلسه آموزشی بازرسان انتخابات شهرستان ملارد که صبح امروز در سالن اجتماعات شورای شهر ملارد برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: بازرسان چشم بینای مسوولان در انتخابات هستند که باید براجرای صحیح قانون انتخابات نظارت کنند.

 وی افزود: بازرسان علاوه بر تعامل و هماهنگی با دیگر دست اندرکاران امر انتخابات به هیچ وجه از تخلفات چشم پوشی نکنند و گزارش های خود را بلافاصله به ستاد بازرسی اعلام نمایند.

اسدی با بیان اینکه نقشه راه انتخابات در چارچوب فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر اساس چهار مولفه‌ مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت است، افزود: تمهیدات لازم به منظور برگزاری هرچه بهتر انتخابات با همکاری همه دستگاه های اجرایی،نظارتی و امنیتی فراهم شده است.

سرپرست فرمانداری ملارد عنوان کرد: انتخابات از افتخارات کشور و مایه عزت، سربلندی و آبروی ماست و در هیچ مقطعی انتخابات یک روز هم به تاخیر نیفتاده است.

در ادامه این جلسه که مهدی پور رییس هیئت بازرسی انتخابات نیز حضور داشت، اهم موارد و نکات مربوط به بازرسین در شعب اخذ رای تشریح و حاضرین با وظایف خود آشنا شدند.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

1 دیدگاه

  1. لطفا با تبلیغات غیرمجاز برخورد کنید. همه ی دیوارهای شهر پر از پوستر و بنر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا