شهرداری صفادشت

رفع آبگرفتگی و پاکسازی معابر توسط نیروهای خدمات شهری صفادشت

معاون شهردار صفادشت از هدایت آب‌های سطحی و رفع آبگرفتگی معابرتوسط نیروی های خدماتی این شهرداری خبر داد

به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت ؛ احمد عبدی نکو ، معاون شهردار صفادشت از آماده باش پرسنل و امکانات این شهرداری از ساعات نخست بارندگی در منطقه خبر داد و گفت؛ نیروهای خدماتی شهرداری صفادشت از ساعات نخست بارندگی‌ اقدام به جلوگیری از آبگرفتگی و پاکسازی انهار و آبروهای سطح شهر نموده‌ اند.

 وی گفت: با اقدامات صورت گرفته ، در سریع ‌ترین زمان ممکن عملیات هدایت آبهای سطحی اجرا شد و علیرغم شدت بارش ، با حضور به ‌موقع نیروهای خدماتی و هدایت آب ‌های سطحی ، شرایط تردد بصورت روان در سطح شهر فراهم و از هر گونه آبگرفتگی معابر و کوچه ها جلوگیری بعمل آمد. 

 عبدی نکو همچنین ازجمله راهکارهای جلوگیر یاز آبگرفتگی درسطح شهر را حفر چاه های جذبی دانست و گفت؛ در هنگام بارندگی آبهای سطحی شهرهای عباس آباد و محمد شهر به وسیله کانالهای آب کشاورزی به سمت شهر صفادشت جاری می شود که یکی از دلایل آب گرفتگی جوی های سطح شهر می باشد و این شهرداری به منظور تامین آب سفره های زیرزمینی ، هدایت آنها را به قنوات و گودال های موجود در سطح شهر در دستور کار دارد تا ضمن جلوگیری از بروز خسارات احتمالی و آبگرفتگی ها ، سفره های زیرزمینی منطقه نیز تقویت گردد.  
 

معاون شهردار صفادشت در پایان افزود؛ یقیناً همکاری شهروندان در جلوگیری از آب گرفتگی خیابانها و سطح شهر و هدایت آبهای سطحی بسیار موثر می باشد ، لذا از شهروندان تقاضا می گردد تا همکاریهای لازم را با عوامل شهرداری داشته باشند که در این ارتباط صمیمانه از عموم شهروندان گرامی تقدیر و تشکر به عمل می آید.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا