بهزیستی ملارد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از پیگیری بیش از 1000 درخواست تشکیل پرونده در سال 1400 خبر داد

با توجه به ضرورت پیگیری هر چه سریعتر درخواست های توانخواهان ، در سال 1400 نیز طی 33 جلسه کمیسیون پزشکی ، 734 نفر متقاضی توسط کادر متخصص حاضر در این کمیسیون جهت تعیین میزان و نوع معلولیت مورد بررسی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد ، داود خادم رئیس اداره با اعلام این خبر گفت: در سال اخیر با توجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن ناچار بودیم که تعداد جلسات بیشتری را با حضور افراد کمتر برگزار کنیم.

وی افزود: ولی علاوه بر این مسائل در نیمه دوم سال 1400 با واکسیناسیون تعداد بیشتری از افراد برگزاری اینگونه جلسات نسبت به قبل با آرامش خاطر بیشتری همراه بود و توانستیم تعداد این موارد را بالا ببریم.

روح اله غفاری معاون توانبخشی نیز ضمن تاکید بر اهمیت پیگیری هرچه سریعتر درخواستهای توانخواهان گفت: طی این جلسات کادر متخصص که از پزشک و دیگر متخصصین این حوزه تشکیل شده اند ضمن بررسی دقیق فرد و پرونده پزشکی در خصوص معلولیت، نوع و شدت آن نظریه خود را صادر کرده و پس از آن فرد در نوبت دریافت خدمات از سوی معاونت توانبخشی قرار می گیرد.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا