انتخابات ملاردبهزیستی ملارد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از جامعه هدف این شهرستان جهت شرکت در انتخابات 28 خرداد دعوت کرد

داود خادم آینده روشن هر ملتی را نشاندهنده انتخاب صحیح و حضور پرشور آن ملت دانست و گفت: جامعه هدف سازمان بهزیستی به همراه پرسنل این اداره با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر با آرمانهای امام راحل (ره) تجدید بیعت می نمایند.

خادم افزود: حضور پرشور در انتخابات نشان دهنده رشد فرهنگی و تلاش جامعه در راستای دستیابی به خواسته های خود بوده و حضور جامعه هدف سازمان بهزیستی نیز میتواند نقش بسیار موثری در دست یابی ایشان به حقوق معلولین باشد.

وی در پایان افزود: دو پایگاه در ستاد اداره بهزیستی شهرستان ملارد به آدرس: ملارد، مارلیک ، بلوار سه بانده، میدان ساعت، بلوار آرش در تاریخ 28 خرداد روز جمعه از ساعات آغازین شروع انتخابات مشغول ارائه خدمات بوده و مردم فهمیم شهرستان ملارد میتوانند جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به این پایگاه ها مراجعه نمایند.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
روابط عمومی بهزیستی ملارد

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا