امام جمعه شهر صفادشتانتخابات ملارد

در انتخابات به دنبال دولت فساد ستیز ، کاری ، جوان و حزب اللهی باشیم

امام جمعه بخش صفادشت شهرستان ملارد گفت: در انتخابات به دنبال دولت فسادستیز،کاری، جوان و حزب اللهی باشیم.

حجت الاسلام مهدی خوبرو امام جمعه بخش صفادشت شهرستان ملارد، در پیام جمعه بیستم فروردین ماه گفت: ما دولتی می خواهیم که سطح کارآمدی آن برای مردم مقبول باشد، کارآمدی یک مسئول می تواند حوزه مسئولیت خود را ارتقاء ببخشد و مشکلات مادی و معنوی مردم را تا حد قابل قبولی رفع کند به شرط آنکه در غم و شادی مردم شریک باشد.

حجت الاسلام خوبرو  با بیان اینکه با این پیشینه به استقبال انتخابات ریاست جمهوری می رویم، گفت: ما باید در این دوره به دنبال دولت فسادستیز ، مبارزه گر با فاسد و مفسد، کاری، جوان و حزب اللهی باشیم و باید تعریفی واضح از دولت کارآمد داشته باشیم تا بتوانیم انتخابات شایسته داشته باشیم چرا که مردم از وعده و  وعید خسته شدند.

 

امام جمعه بخش صفادشت با انتقاد از گرانی های سرسام آور اظهار داشت:‌ دولت مدتی پیش وعده توقف گرانی ‌ها را مطرح کرده بود و متاسفانه در این چند روز اخیر احساس کردیم دوباره گرانی‌ ها به یک طریق دیگری اعمال می ‌شوند، به عنوان مثال مایحتاج ضروری مردم به مانند مرغ با افزایش قیمت چشمگیر روبه رو شده و بدون شک این گرانی‌ ها آثار زیان باری دارد و علاوه بر دلزدگی مردم نسبت به مسئولین، بهم ریختگی روانی جامعه را نیز به همراه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه وزیر بهداشت اعلام می کند قسم داده ، نامه نوشته و چه … تا جلوی سفرهای نوروزی گرفته شود اما موافقت نکردند بیان کرد: چرا نام این اشخاص را نمی گوید تا لااقل مردم مسبب این مرگ و میرهای کرونایی را بشناسند ،این سکوت هم خیانت بمردم است هم شریک جرم بودن.

خوبرو در پابان بیان داشت: این افزایش چشمگیر مبتلایان به کرونا ماحصل بی تدبیری اقایان هست چرا که هفتم اسفند اعلام کردند پیک کرونا تمام شده است.

 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
خبرگزاری شبستان

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا