بهزیستی ملارد

طرح ضدعفونی روستاها با همکاری تسهیلگران فعال بهزیستی ملارد و ارگانهای دیگر

در راستای ضدعفونی معابر و اماکن با پیگیری های صورت گرفته توسط اداره بهزیستی و به همت تسهیلگران روستاهای لم آباد، بیدگنه، قلعه فرامرز و دهک و همینطور با هماهنگی دهیاران و شورای روستا ها و همراهی نیروهای جهادی سپاه روستاهای شهرستان ملارد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد ، داود خادم رئیس این اداره ضمن تاکید بر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توسط هرگونه اقدام قابل انجام گفت: رسیدگی به موضوع کنترل شیوع ویروس کرونا در روستاها با توجه به جمعیت ساکن در این مناطق دارای اهمیت دوچندان است.

وی افزود: از آغاز شیوع این بیماری اقدامات بسیار قابل توجهی در شهرستان ملارد صورت گرفته که همواره بهزیستی در تلاش است تا بتواند نقش پررنگی را در این راستا ایفا کند .

خادم گفت: طی پیگیری های صورت گرفته توسط کارشناس cbr حوزه توانبخشی این اداره و با همکاری تسهیلگران فعال در روستاهای شهرستان ملارد اقداماتی در جهت کنترل و جلوگیری از شیوع کووید-19 صورت گرفته که از جمله آن میتوان ضدعفونی و گندزدایی معابر ، اماکن ، دوخت ماسک و توزیع آن در چندین روستا را نام برد .

خادم در پایان تصریح کرد: این موارد بصورت مستمر در روستاها و همینطور مراکز نگهداری از افراد دارای معلولیت انجام میشود تا با کمک و همیاری سایر ارگانها و افراد بتوانیم شیوع این بیماری را کنترل نمائیم.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا